Most recent posts by TheMightyL

Expansion Update & ScreenshotsHe doesn't even have enough time for 1 Video game..you Expect him to Fully update and take care of 3? Every game SB has made has potential, VRB just won't live upto it.
Expansion Update & ScreenshotsLeadHead does have a point tho..VR Boxing Kinda came outta no where (and ofc was a total fail instantly). Wether the rest is true or not..I don't see how anyone can misjudge A BETA by almo
Expansion Update & ScreenshotsOzy hasn't given us an update in 2019 yet...lol..... tbh..if TIB-X doesn't come out with a beta in the next month, I don't think this expansion was worth it. I would have rathered TIB2 at
Ozy, give me a reason to keep playing....So true. Lol
Nerf novas?This conversation is utterly and completely pointless. NOTHING Will change in this game before TIB-X comes out, Ozy can't even take 2 minutes of his time to give us an update..do yall ACTU
New Multiwindow ApksUse them 90% of the time..i can't say how helpful these have been..Thank You!!!
Ozy, give me a reason to keep playing....Paying in small amounts is fun, but I never understood why people dump 3K on a game...your basically paying to complete it...doesn't that take the fun out of it a little?
can't see Profile portraits in game QQWorking fine for me..most be on your end.
Need more Credit Sink.Now now Girls..your both pretty now stop fighting. Nothing is gonna change on this game until TIB-X comes along..there are many issues that need to be fixed but if they aren't by then..TH
Carrier and flagshipI think Ozy is getting rid of that sorta thing for all ships in TIB-X
Expansion update?We are all sick and tired of waiting for TIB-X when it was said to be out a year ago, but no matter how much we want it nothing we can say here will make ozy code any faster.. We just g
wonder what effectTech Timers are wonderful in RON..but would be useless and awful in TIB..its just not setup like that.
Expansion...What?...
Thehive hitsquad...saga!Lol thats awesome, you gotta make more of those
To Ozy in regards to the current event plz readIf you don't spend RL crash and no help..it is rather hard to get a stealth and a good hull/hold, would be about 2 million credits and for a lvl 35 in the smallest of the 3 main alliances